Amikor a “Kedvenceink voltak:” sorozatot elkezdtem, a beszélgetőtársak kiválasztása az olvasók véleményét figyelembe véve gyakorlatilag véletlenszerűen történt. A mai napig 12 csodálatos beszélgetést folytattam le ezen sorozat keretében, ezekkel az ízig-vérig fradista játékosokkal. Végignézve a névsort, érdekes dologra lettem figyelmes. Működőképes formációban összeállíthatok belőlük egy ütős kis csapatot, sőt a kispadon is egy zseniális edző ülhet.

Játszottam egy kicsit, készítettem egy fotomontázst, ahol ebben a formációban (3 – 5 – 2) egy pálya gyepére helyeztem a kis fényképeket, a kispadra az edzőt, sőt a nézőtérre azokat a legendákat, akikkel kedves barátom, Balaginho beszélgetett.

Nézzük a csapatot és az őket figyelő szemeket a lelátón:
kedvenceink_valogatott1
A kapuban: Hajdu Attila
Söprögető: Telek András
Emberfogók: Szücs Mihály, Limperger Zsolt
Középpálya: Páling Zsolt, Nyilas Elek, Lipcsei Péter, Bánki József, Keller József
Csatárok: Nagy Zsolt, Balogh Gábor

Vezetőedző: Nyilasi Tibor

A közönség soraiban: Rudas Ferenc, dr. Springer Miklós, Szűcs Lajos
Horváth László
, Friedmanszky Zoltán, Rákosi Gyula, dr. Fenyvesi Máté

A nevekre szóló kattintással megnyílik az aktuális beszélgetés.

A következő beszélgetésekkel igyekszem majd a kedvenceink keretét bővíteni, “posztokra erősíteni és cserélni”. Balaginho barátomat ismerve pedig biztos vagyok benne, hogy a nézőtéren is nő majd a zsúfoltság.

Ezekkel a beszélgetésekkel megidézzük a köztünk élő fradizmust. Reméljük, hogy akiben eddig is megvolt, abban új erőre kap, aki még csak hallott róla, az feltétlen a részesévé akar majd válni.

Mert Fradi volt, Fradi lesz, míg a Földön ember lesz!

HAJRÁ FRADI!

